2011. szeptember 6., kedd

the man

ez az oldal a cewe kihívására készült, ahol a heti feladat olyan oldal elkészítése, amelyen kizárólag férfi(ak) szerepel(nek). ezen az oldalon a férjemé a főszerep.
a színvilágot is megpróbáltam férfiasra venni, ezért dominál az oldalon a barna (és a fekete).

felhasznált elem: Anna Aspnes Designs (artplay palette wordplay)

ez az oldalam több szempontból is első:
  • első, ami cewe-s kihívásra készült
  • bár ez már nem az első egykészletes oldalam, de az első olyan, amit Anna Aspnes készletével állítottam elő
  • talán díszítettség tekintetében is az első, hiszen ennyi elemmel még sosem alkottam egy oldalamat sem

3 megjegyzés:

evadraga írta...

Minden tekintetben gyönyörűt alkottál!!
Tényleg pasis, erőteljes, és az a piros kis szív!!! Nagyon ott van! :-D
(köszönöm szépen a szülinapi köszöntést, aranyos vagy!) :-)
Gyere minden kihívásra, nagyon várom majd az oldalaidat!

kreatívhit írta...

Klassz oldalakat készítesz.További sok sok örömet a screpben is.

Margó írta...

Csak ámulok és bámulok!!! Csodálatos pici babád van! Szerintem hihetetlenül tehetséges vagy a scrapbook alkotásban!! Számomra gyönyörű, kifinomult, tökéletes oldalak azok, amelyeket eddig láttam itt és a másik blogodon!!!
Kellemes, alkotó időtöltést kívánok Neked!