2011. szeptember 13., kedd

rendszeres olvasók / followers

Már most elnézést kérek azoktól, akik rendszeresen használják a google reader-t/olvasó-t. Ők ezt a bejegyzést ne is olvassák tovább, hiszen a számukra újat nem hiszem, hogy mondok az alábbi bejegyzéssel.

Bár nem kötődik szorosan a scrapbook-hoz ez a google alkalmazás, de én azóta használom, mióta scrapbookozom.
Mióta magával ragadott a scrapbook, azóta rengeteg szuper blogot találtam e témával kapcsolatban, és rengeteg helyre fel is iratkoztam mint rendszeres olvasó.
De sokáig – amíg csupán egy ismerősöm blogját követtem – nem tudtam, hogy mit is jelent az, ha feliratkozom egy webhelyre. Utánajártam, hogy hogyan is értesülhetek a blogok frissüléséről anélkül, hogy a könyvjelzőként elmentett kedvelt oldalakon ne egyesével kelljen végigmennem.

A google blogger szolgáltatása megmutatja, hogy mely webhelyeket olvasok rendszeresen, azaz melyekre vagyok feliratkozva, a google reader-ben/olvasó-ban pedig mappákba rendezhetem ezeket a weboldalakat, és amint frissül valamelyik, a google reader/olvasó jelez, majdnem pont úgy, mint a levelező-fiók.

A google reader/olvasó jelentősen megkönnyíti az életem, hiszen nem kell napjában többször végigklikkelni az érdekesebb weboldalakat, elég csak megnyitni a google reader-t/olvasó-t, amit el lehet menteni könyvjelzőként is, azaz csupán egy kattintás, és már látom is, hogy az általam követett webhelyek valamelyikén van-e új bejegyzés.

Most talán már többek számára érthetőbb, hogy miért jó feliratkozni egy webhelyre rendszeres olvasóként. ;)

1 megjegyzés:

Ági írta...

Őszintén bevallom, hogy én ennél lustább vagyok és ahol csak lehet emailben kérek értesítést az új bejegyzésekről :$