2011. október 17., hétfő

blog train - otthon, édes otthon

november első szombatja (2011-ben november 5-e) a Digitális Scrapbooking Napja (DSD), ez alkalomból elindult a scrapbook.hu-n a blogvonat!!!
amint megláttam, hogy útjára indult a blogvonat,  néhány másodperces gondolkodás múlva már jeleztem is utazási szándékom.

a játék lényege, hogy - ha jól értem - a jelentkezők a megadott témával kapcsolatban digitális készletet készítsenek. a mostani téma az "otthon, édes otthon". szerencsére nem kell komplett készletet legyártani, hanem elég akár csak néhány elemet. a játék határideje: november 4-e; ekkorra kell elkészíteni a készletet, és eddig lehet csatlakozni is a játékba.

már kattog az agyam, azán majd 4-én kiderül, hogy jó irányba indultam-e el... ;)

1 megjegyzés:

Ági írta...

Nagyon szuper, hogy vonatozol :)

Azt hiszem, én előbb "átváltozom" (még nem ért hozzám a digimorfózis), azután pedig ha lesz időm próbálkozom valamivel. És a kimenettől függően vagy hivatalos lesz vagy nem ;)