2011. október 9., vasárnap

esküvö

ez az oldal a cewe e heti kihívására készült, ahol ezen a héten "mutasd, milyen díjat kaptál már!" címmel indult a megmérettetés.

először azt hittem, a mostani kihívásra nem készítek oldalt, hiszen nagy elismerést sosem kaptam. de ma délelőtt mégis eszembe jutott valami, - igaz, egy már nem is olyan régen elkészült oldalam alakítottam át kissé; - hát, ez lett belőle.

a háttérben a házassági anyakönyvi kivonatunk látható.
igaz, ez nem a klasszikus értelemben vett díj, de számomra mégis hatalmas elismeréssel ér fel, hiszen 2 ember a házasságkötéskor hivatalosan is kinyilvánítja többek között azt is, hogy számára a másik a tökéletes társ egy életen át. milyen szép lenne, ha minden esetben így lenne… nem igaz? ;)

felhasznált elemek:
Anna Aspnes (abstract fotoblendz clipping mask, annasampler, artplay palette scholarly, artplay palette wicked, kreasedtransfers, scripttease halloween)
fotó:
Buknicz Timea

frissítve!!!
hatalmas az örömöm, mivel a mostani cewe kihíváson én nyertem!!! amióta kapcsolatban vagyok a scrapbook-kal, azóta még nem nyertem semmit.
nem hihetetlen? hiszen erre a kihívásra oldallal sem akartam készülni.
a lényeg: kár lett volna kihagyni. főleg, hogy Anna Aspnes készlete hivogat a nyeremény levásárlására.



4 megjegyzés:

Ági írta...

Megint csak csodálni tudlak! Nagyon szép oldal!

ziti írta...

Te meg, Ági megint csak zavarba hozol... gratulálok! ;)
egyébként meg: köszönöm! :)

kreatívhit írta...

Minden szempontból remek munka.

Margó írta...

Csodálatos a gondolat és az oldalad is!!!