2011. október 27., csütörtök

velencében

jaj, de szeretném már utolérni magam! mostanában - azaz az utóbbi egy hétben - kicsit sűrű volt a programom az iskola miatt, de végre az e havi 3 tanítási napnak végre vége.

igaz, nem mostanában, hanem kb. 1 hónappal ezelőtt indult el a scrapbook.hu-n a digimorfózis névre hallgató játék. a játék lényege, hogy az első ember (jelen esetben Mörjike, a játék elindítója ) készít egy oldalt, amit az utána következő embernek egy instrukcióval együtt liftelnie kell, plusz az instrukciót is végre kell hajtania.
én a mostani játékban a harmadik voltam, előttem a liftelendő oldalt Ickától kaptam, aki annyit kért tőlem, hogy helyezzek el az oldalon valami kör alakút

a játékban ezzel az oldallal vettem részt

felhasznált elemek:
Anna Aspnes (részletesebben hamarosan!!!)
Vinnie Pearce (organic baby)

Nincsenek megjegyzések: