2011. november 4., péntek

blogvonat

november első szombatján, azaz holnap, 5-én lesz a Digitális Scrapbooking Napja (DSD). ez alkalomból a scrapbook.hu-n elindult az otthon, édes otthon nevű blogvonat, melyhez kapcsolódóan én is berobogtam életem első blog train vagonjával, amelyen egy 5 db-os wordart és egy magyar ékezetes betűkből álló alpha csomag is megtalálható.



a blogvonat 25 állomásból áll:
az előző, a 9. megálló Altalena blogja
 az "utazó" jelenleg itt, a 1o. megállónál tartózkodik
a következő, 11. megálló icka blogja

további jó utat kívánok ezen az izgalmakban és gyönyörűségekben bővelkedő robogás során!

18 megjegyzés:

todido írta...

imádom a wordartokat, és tuti szuperek ezek is!! megyek és el is mentem őket!! köszönöm :)

altalena írta...

Nagyon köszönöm a wa-okat és az alpha-kat!! :)

Janka írta...

szépeket készítettél, Zita! köszi, hogy beszálltál, és köszi a készletet is :)

Unknown írta...

Gyönyörű wordartokat készítettél! Vittem, köszönöm!

beedee írta...

Nekem nagyon tetszik! Köszönöm!!

Secima írta...

Klasszak a wordartok. :) Köszi a freebie-ket.

Ilus írta...

Szuper lett nagyon! köszönöm!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm Zita! A kék betűket (is) imádom!

Melcsi írta...

Csuda jó :), köszönöm!

icka írta...

nekem is nagyon bejön az alpha! köszi szépen, szuper lett!

evadraga írta...

Nagyon szépek! Vittem, köszi! :-)

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm, nagyon tetszenek a WA-jaid!

Whitefrost írta...

Köszönet érte, nagyon jók lettek.

Timi írta...

Köszönöm Zita!

sandybell127 írta...

Szuperek lettek! Köszi! :)

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Nov. 07, 2011. Thanks again.

Margó írta...

Még ma vonatozok, most értem ide! Wordart-idézet imádó és "használó" vagyok, így nagyon örülök, hogy magammal vihetem! Köszönöm!

RoseAddict írta...

Köszönöm!