2012. február 17., péntek

happy new year

Bee két hónapra vendégtagoknak hirdetett CT-zést, kaptam az ajánlaton és jelentkeztem. most azon szerencsések közé tartozhatok, akik Bee készletével alkothatnak.
Bee-nek ma jelent meg egy teplate-je a scrapinsider-nél és a digidesignresort-nál, most ezzel alkottam. igaz, nem szilveszterkor, hanem karácsony környékén készült fotókat helyeztem az oldalra, de szerintem ez az időszak is szervesen kapcsolódik az újévhez.

felhasznált elemek:
Beedeesign (a new year, layered template vol. 1.)

2 megjegyzés:

Margó írta...

Először: nagyon boldog vagyok - bár magamban tuti biztos voltam abban, hogy ez így lesz -, hogy sikeres lett a "jelentkezésed'! Másodszor pedig, tökéletesen Neked készült ez a színkombó, mint ahogy az oldaladon is látszik!!! Gratulálok!:-))

Gólya írta...

Hű, de kafa lett! Első blindre nem is mondtam volna meg, hogy ez Bee new year készlete, pedig ismerem minden elemét :) Üdv a csapatban!