2012. július 19., csütörtök

legendary learner

aki látta már az oldaimat, az tudja jól, hogy szeretem a világos színt, a barnát és a szürkét is; Vinnie Pearce legújabb, legendary learner készlete pont ilyen színekben pompázik, és a készlethez már hozzá is lehet jutni Vinnie áruházában.


a készlettel alkotott első oldalamon azt a fotót foglaltam oldalba, amely életem első szigetköre utáni pillanatokban készült.


a másik oldalamon a Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Főiskolai Karának épülete látható; ide jártam 5 éven át, és itt szereztem 2 diplomát. a fotó még 2oo2-ben, az államvizsga után, a kollégiumból történő hazaköltözéskor készült.


1 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagyon szépek az oldalaid, gratulálok az első sziget-körödhöz! Az épület olyan ismerős volt, de amíg nem olvastam, hogy melyik az, nem jöttem rá... ;) (Anno én is voltam ott párszor a hugomnál.)