2013. január 7., hétfő

szeptember

biztosan már sokan hallottak Holzleiter Fannyról, Mosolykáról, aki még november 25-én írt egy segítségkérést a facebook-on.
Nagyon szeretném valóra váltani… Segítesz?:) 
Nemrég megható levelet kaptam, melyben egy Gyermekvédelmi Központ gondozója írt – zömében árva – „gyerekeiről”, egy kis csoportról, akik összetartóak és a családot jelentik egymásnak. Arról, hogy mennyire szeretik és várják a fiatalok a Karácsonyt. Fontos ünnep ez számukra, de jelenleg az intézmény anyagi helyzete miatt a szereteten kívül nem lesz más a fa alatt, körül. A gondozó mégis szeretné meglepni egy kis aprósággal neveltjeit… „Arra gondoltam, hogy örülnének egy falinaptárnak, amin az ő képeik vannak. Sokat fotóztam mostanában a fiatalokat, mert kisgyermekkorukban nem volt rá lehetőség, így nincsenek megörökítve az életük egyes szakaszaik. Úgy szeretném, ha minden gyerek kaphatna egy ilyen naptárt…”

Én is szeretném!!! Így keresem azt „Angyalkát”, aki szívesen támogatná 12 gyerkőc boldogságát! Várom magánszemélyek, cégek jelentkezését a mosolyka.f@gmail.com címre. Jelige: Örömmel :)

Egy-egy megosztással is hozzájárulsz a fiatalok meglepetéséhez, hisz ki tudja, kihez jut el általad a kívánság… :)

Köszönöm előre is a segítségetek!!! Együtt csodákra vagyunk képesek!!! ♥

Öleléseim!!!
a Cewe vállalta, hogy elkészíti a naptárakat, azonban ezek nem fali, hanem asztali naptárak lesznek. 1-1 oldal elkészítésével mi, magyar scrapbook-osok is hozzájárulhattunk a naptár összeállításához; én a szeptermberi oldalt készítettem el, a többit a Cewe intézte.
remélem legalább akkora örömmel fogadják a megajándékozottak az oldalam, mint amekkora szeretettel készítettem el.

felhasznált elemek
Anna Aspnes (abstract foto blendz,art play palette sophistica,  multimedia elves, punched frames, stitched)
Vinnie Pearce (structuring)


Nincsenek megjegyzések: