2013. december 1., vasárnap

cinnamon christmas

Elkészült Vinnie Pearce Cinnamon Christmas készlete, melynek elemeihez naponta lehet hozzájutni. Ehhez nem kell mást tenni, csak fel kell iratkozni a hírlevélre Vinnie blogján.

Az alábbi oldalam is ezzel, a Cinnamon Christmas készlettel készült, amely sok szuper elemet tartalmaz.
Az oldalamon egy ikrekről készült utrahang felvételt örökítettem meg. A felvétel 2o13. november 19-én készült, de már most tudható, hogy a két kicsike közül csak egy egyik fejlődik tovább.


2 megjegyzés:

Janka írta...

Ó, te vársz babát vagy másnak készítetted az oldalt? Ez nem volt világos :)
Én is gyűjtögetem a készletet, mert nagyon szuper!

ziti írta...

A sejtelmesség nem véletlen. ;) Igen, saját ultrahang szerepel az oldalon, én várok babát, már csak egyet. Ha minden igaz, június végén fog négytagúvá bővülni a családunk.