2012. február 28., kedd

költözés

a scrapbook.hu egyik születésnapi kihívására készült a mostani oldalam is. Icka, a kihívás háziasszonya "csupán" annyit kért, hogy az oldalon legyen egy limerik. így, hogy beneveztem a kihívásra, én sem úsztam meg a versírást.

már nagyjából egy hónapja tudjuk, hogy hamarosan elköltözünk egy olyan lakásba, amibe még december elején mindketten - Peti is és én is - első látásra beleszerettünk.
erről, a mostani állapotról szól a mostani oldalam.

ha a szöveg nem lenne jól olvasható:
Lakcímünk nemsokára megváltozik
Kislányunk az új otthonnal hamar megbarátkozik
Tágas lakás, jó kilátás
Hurrá! Hurrá! - felkiáltás
Családunk egy ideje már odakívánkozik

az oldal elkészítéséhez az egy szó játékon nyert készletet használtam fel. köszönöm Ági (Mörjike), csodás ez az En Route készlet!


1 megjegyzés:

evadraga írta...

HuuuuDeKlassz!!!! Gyönyörű!!!!
Nagyon aranyos a versed! :)))